dok - MYDOM

Prejsť na obsah


ZMLUVA O POSKYTOVANÍ SLUŽIEB

uzatvorená podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov
(ďalej len „Zmluva“).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Článok 1. Zmluvné strany


1.1 O b j e d n á v a t e ľ:

Obchodné meno : MYDOM
Sídlo : Magurská 1,3; 831 01 Bratislava    
Právna forma : Spoločenstvo vlastníkov bytov a nebytových priestorov
Štatutárny orgán : Ivan Šimko, predseda spoločenstva    
IČO: 30865808
DIĆ : 2024184844    
IČ DPH :   
Bankové spojenie : ČSOB   
Číslo účtu : 4001907796/7500  
V zastúpení: Bytové družstvo Bratislava III.
Korešpondenčná adresa: Kominárska 6, 831 04 Bratislava

(ďalej len „Objednávateľ“)

a

1.2 P o s k y t o v a t e ľ:
 

Obchodné meno :    Verve s. r. o.
Sídlo :     Prídavková 7985/32, 841 06 Bratislava
Právna forma : spoločnosť s ručením obmedzeným zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 78242/B
Štatutárny orgán :   konateľ spoločnosti   - Mgr. Ján Šalát
- Bc. Igor Manďák
IČO :      46 490 400
DIĆ :      2820016716
IČ DPH :    SK2820016716
Bankové spojenie :   Slovenská sporiteľňa, a.s.
Číslo účtu :    5025130603/0900
 
    (ďalej len „Poskytovateľ“)
    

Článok 2. Predmet Zmluvy


2.1 Predmetom tejto Zmluvy je vykonávanie upratovacích služieb v rozsahu špecifikovanom v čl. 3. Zmluvy v spoločných priestoroch Objednávateľa na  Magurskej ul. č.1 a Magurskej ul. č. 3, 831 01 Bratislava, s plošnou výmerou 280.00 m2.
Článok 3. Špecifikácia upratovacích služieb

3.1 Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať upratovacie služby pre Objednávateľa týždenne podľa rozsahu upratovacích služieb.
3.2 Rozsah upratovacích služieb:
a)      Magurská ul. č. 1
        1x týždenne
          - umytie podláh a schodiska (bežné znečistenie)
- poumývanie výťahu vrátane výťahových dverí
- potieranie kľučiek a madiel
- umytie vchodových dverí na oboch vstupoch
- poutieranie prachu na hydrantoch a tech. Prístrojoch
- zametanie pred vchodovými dverami
        2x ročne
          - umývanie okien (bežné znečistenie)
b)     Magurská ul. č. 3
         1x týždenne
          - umytie podláh a schodiska (bežné znečistenie)
- poumývanie výťahu vrátane výťahových dverí
- potieranie kľučiek a madiel
- umytie vchodových dverí na oboch vstupoch
- poutieranie prachu na hydrantoch a tech. Prístrojoch
- zametanie pred vchodovými dverami
        2x ročne
          - umývanie okien (bežné znečistenie)

Článok 4. Cena a platobné podmienky


4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že cena za poskytovanie upratovacích služieb v rozsahu čl. 3 Zmluvy je 88.00 EUR bez DPH za kalendárny mesiac.
4.2 V cene za poskytovanie služieb v rozsahu čl. 3 Zmluvy sú zahrnuté všetky náklady Poskytovateľa, ktoré mu vzniknú v súvislosti s vykonávaním upratovacích služieb (mzda, náklady na čistiace a dezinfekčné prostriedky, sáčky do smetných košov, vrecia na odpad, okrem  hygienického materiálu.).
4.3 V prípade, ak Poskytovateľ nebude vykonávať práce v súlade s čl. 3 Zmluvy, Objednávateľ písomne upozorní Poskytovateľa na neplnenie týchto povinností a ak vady neodstráni  je oprávnený požadovať zníženie fakturovanej sumy alikvotne o počet dní, počas ktorých nedošlo k riadnemu plneniu povinností Poskytovateľa v zmysle čl. 3 Zmluvy.
4.4 Poskytovateľ vystaví faktúru za obdobie jedného kalendárneho mesiaca, a to posledný deň aktuálneho mesiaca.
4.5 Každý daňový doklad - faktúra musí obsahovať náležitostí vyplývajúce z platných právnych predpisov. Objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru, ak obsahuje nesprávne alebo neúplné údaje, alebo ak nebol dodržaný spôsob výpočtu fakturovaných položiek.
4.6 Splatnosť faktúr je 14 dní od dátumu ich doručenia na korešpondenčnú adresu zástupcu Objednávateľa uvedenú v článku 1. Objednávateľ vráti Poskytovateľovi akúkoľvek nesprávnu alebo neúplnú faktúru, alebo faktúru, ku ktorej nie sú priložené príslušné doklady a lehota splatnosti začne plynúť až od dátumu doručenia správnej, úplnej a riadne predloženej faktúry Objednávateľovi. Dátumom  zaplatenia je dátum odoslania platby na účet Poskytovateľa.

Článok 5. Doba trvania Zmluvy


5.1     Táto Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú od 1.7.2015.

5.2 Každá Zmluvná strana môže Zmluvu vypovedať bez udania dôvodu písomnou výpoveďou zaslanou na adresu sídla druhej Zmluvnej strany. Výpovedná doba je jeden mesiac a začína plynúť prvým kalendárnym dňom nasledujúceho mesiaca od doručenia výpovede druhej Zmluvnej strane.

Článok 6. Ostatné ustanovenia


6.1 Upratovací personál je zaviazaný mlčanlivosťou súvisiacou s činnosťou Objednávateľa a má prísny zákaz nahliadať do dokladov a písomností nachádzajúcich sa na pracoviskách, otvárať a inak manipulovať so zariadeniami, ktoré nie sú určené na upratovanie.
6.2 Upratovací personál je povinný okamžite nahlásiť a odovzdať nájdené predmety.
6.3 Upratovací personál je povinný dodržiavať vnútorný organizačný poriadok Objednávateľa.
6.4 Upratovací personál je povinný okamžite ohlásiť zistené škody na zariadení Budovy.
6.5 Objednávateľ protokolom odovzdá Poskytovateľovi kľúče od spoločných priestorov podľa bodu 2.1, Poskytovateľ sa prebraním kľúčov zaväzuje k tomu, že kľúče použije výhradne na účely stanovené v tejto zmluve a bez Objednávateľa nezabezpečí pre seba alebo ďalšiu stranu jeho kópiu. V prípade porušenia tohto bodu má Objednávateľ právo na plnú náhradu škôd, ktorá bola touto činnosťou spôsobená.
6.6 Každé upratovanie zaznamená upratovací personál do tabuľky upratovacích služieb, ktorú umiestni vo vchodoch na Magurskej 1 a na Magurskej 3 za každý vchod osobitne. Záznam bude obsahovať dátum upratovania a podpis. O každom upratovaní zašle upratovací personál sms-správu na mobilné telefónne číslo, ktoré Objednávateľ poskytne Poskytovateľovi.

Článok 7. Záverečné ustanovenia


13.1 Práva a povinnosti oboch Zmluvných strán, pokiaľ nie sú stanovené touto Zmluvou, sa riadia Obchodným zákonníkom a súvisiacimi predpismi.
13.2 Akékoľvek zmeny a doplnky tejto Zmluvy sa budú robiť formou písomných dodatkov potvrdených oboma Zmluvnými stranami.
13.3 Táto Zmluva nadobúda platnosť a účinnosť dňom podpísania obidvoma Zmluvnými stranami.
13.4 Táto Zmluva je vypracovaná v dvoch rovnopisoch, v jednom rovnopise pre Objednávateľa a v jednom rovnopise pre Poskytovateľa.
13.5 Zmluvné strany vyhlasujú, že si Zmluvu prečítali, jej obsahu porozumeli, že nebola uzavretá v tiesni, alebo za nápadne nevýhodných podmienok a na základe súhlasu s ňou ju podpisujú.

O b j e d n á v a t e ľ                                             P o s k y t o v a t e ľ

Bratislava ...........................................................    Bratislava ...........................................................

   JUDr. Ing. Ivan Šimko                                 
             Mgr. Ján Šalát
   predseda spoločenstva                                              konateľ spoločnosti
  MYDOM                                                                    Verve s. r. o.



ZMLUVA O ZABEZPEČENÍ ZIMNEJ ÚDRŽBY
podľa § 269 ods. 2 zák. č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník 0005/2015

I.
Zmluvné stra
ny

1.1 Objednávateľ: MYDOM
 Magurská 1, 3
 831 01 Bratislava
 IČO: 30865808
 DIČ: 2024184844
 Konajúca prostredníctvom: JUDr.Ing. Ivan Šimko – predseda společenstva MYDOM
 (ďalej len objednávateľ)


1.2 Zhotoviteľ: Verve,s.r.o.
Lazaretská 4,
811 08 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 46 490 400
DIČ: 2820016716
Zapísaná v Obchod. registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, Oddiel Sro, vložka číslo 78242/B
Konajúca prostredníctvom: Mgr. Ján Šalát – konateľ spoločnosti Verve,s.r.o.
( ďalej len zhotoviteľ )

II.
Predmet zmluvy


2.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pre objednávateľa bude vykonávať nasledovnú činnosť:

Zabezpečenie vykonávania zimnej údržby na  komunikáciách priľahlých k nehnuteľnosti bytový dom Magurská ul.č.1 a Magurská ul. č.3  v Bratislave určených objednávateľom, ktoré sú uvedené v prílohe č.1 tejto zmluvy spočívajúce v:
- zabezpečení schodnosti komunikácií priľahlých k nehnuteľnostiam uvedeným v prílohe č.1 v čase od 06.00 hod. rannej do 20.00 hod. večernej
- zabezpečení odhrnu snehu a rozbíjanie ľadu na komunikáciách priľahlých k nehnuteľnostiam uvedeným v prílohe č.1 v čase od 06.00 hod. rannej do 20.00 hod. večernej
- zabezpečení posypu proti poľadovici na komunikáciách priľahlých k nehnuteľnostiam uvedeným v prílohe č.1 v čase od 06.00 hod. rannej do 20.00 hod. večernej
- zabezpečení rozbíjania ľadu na komunikáciách priľahlých k nehnuteľnostiam uvedeným v prílohe č.1 v čase od 06.00 hod. rannej do 20.00 hod. večernej

2.2 Presná výmera (v m2) plochy je 93,00 m2, pričom jej grafické znázornenie (nákres) nehnuteľností a komunikácií na ktorých bude zhotoviteľ vykonávať zimnú údržbu, tvorí neoddeliteľnú prílohu č.1 tejto zmluvy potvrdenú oboma zmluvnými stranami.

2.3 O vzniku nutnosti vykonania odhrnu, posypu alebo rozbíjaní ľadu rozhoduje zhotoviteľ, pričom je povinný dodržiavať  ustanovenia v zmysle platných VZN.

2.4 Objednávateľ sa zaväzuje za činnosť zhotoviteľa v súlade s touto zmluvou zaplatiť zhotoviteľovi dohodnutú cenu.


III.
Cena diela


3.1 Objednávateľ sa zaväzuje zhotoviteľovi zaplatiť cenu za jeho činnosť v zmysle tejto zmluvy, dohodnutú nasledovne:
- paušálny poplatok 0,54 EUR bez DPH za m2/mesiac (za každý začatý kalendárny mesiac)
- 1x odhrn snehu 0,21 EUR bez DPH/ m2
- 1x posyp poľadovice 0,24 EUR bez DPH/m2


3.2 Cena uvedená v tomto odseku je odmenou bez DPH. Zhotoviteľ je platcom DPH, cena bude v zmysle tohto článku navýšená o sadzbu DPH.

3.3 Zhotoviteľ je oprávnený zvýšiť cenu v závislosti od rastu medziročnej miery inflácie zverejnenej Štatistickým úradom SR. Zmena ceny sa vykoná vždy ku dňu začatia zimného obdobia.

3.4 V prípade vykonávanie činnosti Odhrn snehu a posyp a odstránenie poľadovice zhotoviteľ má povinnosť fakturovať súčet týchto položiek odpočítaním 0,05 EUR za každý m2, ktorý týmto technologickým postupom spracuje.

IV.
Doba plnenia



4.1 Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1. 2016 do 31.3. 2016.


V.
Platobné podmienky


5.1 Zhotoviteľ bude objednávateľovi fakturovať za vykonané práce mesačne do siedmeho kalendárneho dňa nasledujúceho mesiaca so štrnásť dennou splatnosťou faktúry od prevzatia faktúry.
Súčasťou faktúry musí byť zoznam vykonaných činností  na jednotlivých domoch s uvedením množstva spotrebovaného posypového materiálu.

5.2 Objednávateľ sa zaväzuje platiť zhotoviteľovi cenu diela za vykonané práce mesačne vždy do sedem dní od doručenia faktúry.

5.3 V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry je objednávateľ povinný zaplatiť zhotoviteľovi úroky z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania.


VI.
Krízový stav


6.1 V prípade vyhlásenia kalamitného stavu na to príslušným orgánom sa týmto dňom pozastavuje účinnosť tejto zmluvy až do odvolania kalamitného stavu, pričom vykonávanie predmetu tejto zmluvy bude zabezpečené spôsobom a osobami určenými všeobecnými záväznými nariadeniami príslušného orgánu.


VII.
Iné ustanovenia


7.1 V prípade opätovného porušenia zmluvných povinností môže dotknutá zmluvná strana po predchádzajúcom písomnom upozornení zmluvu vypovedať. Výpovedné lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvý deň mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.

7.2 Túto zmluvu môže ktorákoľvek zmluvná strana vypovedať aj bez udania dôvodu s trojmesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť dňom doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
          V prípade zmien VZN je zhotoviteľ povinný tieto akceptovať a po dohode s objednávateľom ich riešiť  formou dodatku k tejto zmluve.

7.3 V prípade, že objednávateľ neuhradí dodávateľovi faktúru po dobu dlhšiu ako 30 dní, zhotoviteľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť na základe písomného oznámenia.

7.4 Zhotoviteľ nezodpovedá za prípadné škody na konkrétnom objekte, majetku alebo zdraví dotknutých osôb na udržiavaných komunikáciách, ktoré vedú cez parkovacie plochy, cestné komunikácie alebo iné výjazdy automobilov alebo ak neschodnosť chodníka či komunikácie bola zapríčinená inak ako klasickým spádom snehu či iným pričinením poveternostných podmienok alebo ak k takejto škode došlo v dôsledku udalostí, na ktoré vplyv zhotoviteľ nemal.

7.5 Zhotoviteľ zodpovedá za prípadné škody na majetku vlastníkov a zdraví osôb v prípade, že riadne nevykoná dohodnuté práce, alebo tieto svojou nedbanlivosťou spôsobí.

7.6  Objednávateľ je oprávnený vykonávať kontrolu prác zhotoviteľa prostredníctvom poverenej osoby – správcu (ďalej ako správca). Správca je povinný prípadné nedostatky hlásiť bezodkladne po ich zistení zhotoviteľovi na tel. č , neskoršie reklamácie nebudú zo strany zhotoviteľa akceptované. Zhotoviteľ je povinný prípadné nedostatky bezodkladne, najneskôr však do 8 hodín odstrániť po ich oznámení.

7.7 V prípade spádu snehu zo šikmej strechy, z áut alebo iného než obvyklého zasneženia, prípadne zamrznutú vodu vytečenú počas odmäku z okapov, je objednávateľ povinný bezodkladne ohlásiť zhotoviteľovi a ten je povinný vzniknutý stav odstrániť do 24 hodín od nahlásenia stavu. Tieto práce nie sú súčasťou ceny diela uvedenej v čl. III, budú fakturované ako samostatné akcie a nie sú zahrnuté v zmluvnej zodpovednosti zhotoviteľa

7.8 V prípade prekážky na komunikácii (stojace vozidlá, pristavené kontajnery a pod.), ktorá bráni vykonať údržbu komunikácie v dojednanom rozsahu, je zhotoviteľ oprávnený rozsah (t.j. dĺžku alebo šírku ) udržiavanej komunikácie znížiť o takúto prekážku. Takéto zníženie rozsahu udržiavanej komunikácie nemá vplyv na výšku dohodnutej ceny diela.


VIII.
Záverečné ustanovenia


8.1 Zmeny a doplnky k tejto zmluvy je možné robiť len dodatkami k zmluve v písomnej forme po odsúhlasení a na znak súhlasu podpísanými oboma zmluvnými stranami.

8.2 Táto zmluva je vyhotovená vo dvoch rovnopisoch, z ktorých jeden rovnopis obdrží objednávateľ a jeden rovnopis zhotoviteľ.

8.3 V ostatných vzťahoch neupravených touto zmluvou platí Obchodný zákonník a platné právne predpisy.

8.4 Zmluvné strany výslovne prehlasujú, že táto zmluva zodpovedá ich slobodnej vôli, rozumejú jej, uzatvárajú ju slobodne, čo potvrdzujú podpismi osôb oprávnených konať.

8.5 Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania oboma zmluvnými stranami a účinná dňom 1.1.2016.


IX.
Prílohy

Neoddeliteľnými prílohami tejto zmluvy, ktoré musia byť podpísané oboma zmluvnými stranami sú:

9.1 Príloha č.1 nákres (grafické znázornenie)



v Bratislave dňa 30.12. 2015


Ivan Šimko v.r..                   
Objednávateľ


Ján Šalát v.r.
Verve, s.r.o.  
        

Výpis z registra spoločenstiev vlastníkov bytov a nebytových priestorov


Návrat na obsah